اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۰۲۷۲

واکنش تاج به اظهارات جادوگر پرسپولیس

واکنش تاج به اظهارات جادوگر پرسپولیس
رئیس فدراسیون فوتبال ایران، گفت: سالن فوتسال هم افتتاح خواهد شد که سالن بسیار خوبی است. آنجا را برای فوتسال آسیا در نظر گرفتیم.
۱۹:۴۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

مهدی تاج در حاشیه مراسم رونمایی از کفپوش سالن آکادمی ملی فوتبال، گفت: این کفپوش را در تبریز از طرف فیفا آوردند. وقتی خواستند این کفپوش را ببرند برای اینکه نیاز بود کفپوش آکادمی را عوض کنیم با مسئولان وارد مذاکره شدیم و کفپوش را خریداری کردیم. این کفپوش 5 سال ضمانت دارد و تا بیست سال این جا مورد استفاده است. در کنار کفپوش باید کار چمن زمین تمرین را انجام دهیم. اگر این چمن آماده شود از لحاظ فوتبال و فوتسال خیالمان تا حدودی راحت می‌شود. اینجا کاستی‌هایی هم هست. البته سالن فوتسال هم افتتاح خواهد شد که سالن بسیار خوبی است. آنجا را برای فوتسال آسیا در نظر گرفتیم.

وی افزود: یک ساختمان بسیار خوب در کمپ تیم ملی برای کارهای اداری فدراسیون فوتبال در نظر گرفتیم. در فدراسیون فوتبال جایمان کم بود و همسایه‌ها به شدت اذیت می‌شدند. فوتبال و فوتسال کارشان جداست. به دنبال این هستیم ساختمان خوبی را آماده کنیم. ساختمان خوب و شکیلی بسازیم. نقشه آن آماده شده و اگر زمین را بدهند ساختمان را می‌سازیم. 

تاج در مورد غیبت کفاشیان عنوان کرد: برای کفاشیان کاری پیش آمده بود. من امروز از بابت زحماتش تشکر کردم و او به طور کامل در جریان رونمایی قرار داشت. 

رئیس فدراسیون فوتبال  در مورد اینکه چقدر امیدوار است مشکل بازی‌های آسیایی مقابل تیم‌های عربستانی حل شود، اظهار داشت: نمی‌دانم وضعیت عربستان با AFC چطور است. صادقانه بگویم ما در کمیته مسابقات و هیأت اجرایی برداشت‌مان این بود که بازی‌ها باید رفت و برگشت باشد. اینکه چه خواهد شد را باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه می‌شود. پنجشنبه به قطر می‌رویم و با همتای قطری مذاکره می‌کنیم تا ببینیم آنها چه برداشتی از این موضوع دارند و رایزنی‌های لازم را انجام دهیم. من امیدوارم مسئله دو بازی مهم نیست مسئله مهم عدالت است. آیا ما باید بپذیریم که کشورمان ناامن است؟ آیا شما به عنوان یک ایرانی این مسئله را می‌پذیرید؟ کدام یک از شما این مسئله را می‌پذیرید؟ این یک توهین است. کشوری که تمامی نمایندگان مسابقات به آن آمده‌اند را می‌توان گفت ناامن است؟ اکثر اعضای کمیته مسابقات به اینجا آمدند و این حرف پذیرفتنی نیست. 

تاج در ادامه گفت: مگر ما می‌توانیم از لحاظ منافع ملی این حرف را قبول کنیم که کشورمان امن نیست؟ کشوری که سال قبل بیش از 92 درصد کمیته مسابقات به آن آورده است و در آن دیدار داشتند چطور می‌تواند ناامن باشد؟ فقط ویتنام و مالزی به اینجا نیامدند. مابقی تیم‌های کمیته مسابقات به ایران آمدند.  امارات هم آمده است. باید بپذیریم که اینجا امنیت وجود دارد.

در مورد درخواست کی‌روش مبنی بر در اختیار داشتن بازیکنان ملی‌پوش به مدت 2 روز بعد از هر مسابقه عنوان کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم و قرار است خود کی‌روش هم جلسه‌ای در این رابطه با مربیان برگزار کند. 

وی در رابطه با جلسه‌ای که با علی کریمی داشته است، گفت: با کریمی نشست 2-3 ساعته‌ای داشتم که بسیار خوب بود. 2 تن از دیگر دوستان هم بودند و صحبت‌های کریمی را شنیدیم و صحبت‌ها در دو بخش بود. یک بخش انتقاد از فدراسیون فوتبال بود که مربوط به دوره علی کفاشیان و دوره ریاست من بود. تا جایی که حضور ذهن داشتم به انتقادات پاسخ دادم. در مورد موضوع ایران نوین صحبت شد و گفتم پرونده را به دادسرا بردیم و ما نمی‌توانیم اقدام دیگری انجام دهیم. مسائل دیگری هم بود که در کنار آن کریمی پیشنهادات خوبی ارائه داد. پیشنهاداتی بود که برخی از آنها را که می‌توانستیم زودتر اجرایی کنیم در دستور کار قرار دادم. 

وی در مورد اینکه تبلیغات محیطی بدون مزایده واگذار شده، گفت: این مسائل را در رسانه نباید حل کرد. من چنین چیزی نشنیده‌ام اما اگر پیگیری کنم قطعا پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین